שאלות ותשובות
תהליך הזמנה
על מנת להירשם לאתר יש ללחוץ על אייקון ההתחברות לאתר הנמצא בצד ימין למעלה באתר ולבצע הרשמה. באפשרותכם להירשם באמצעות חשבון הדרים כארד שלכם . כמשתמשים רשומים תוכלו ליהנות מגישה לאזור האישי שלכם בו תוכלו לראות את כל היסטוריית הרכישות שלכם, מוצרים שאהבתם, חשבוניות ומעקב אחרי משלוח.
הוסיפו לסל הקניות את הפריטים שאתם אוהבים בלחיצה על כפתור "הוסף לסל", לחצו על אייקון סל הקניות בפינה הימנית העליונה באתר. עברו על ההזמנה שלכם ובדקו כי הפריטים, הצבעים והכמויות נכונים, מכאן לחצו על כפתור "מעבר לתשלום". תוכלו להתחבר ולבצע את הרכישה כלקוח רשום (מומלץ!) וכך המערכת תזהה את פרטיכם האישיים, במידה ואינכם משתמשים רשומים תוכלו להירשם או לבצע את ההזמנה כאורח במילוי אימייל, שם, כתובת למשלוח ופרטי אשראי. עם השלמת ההזמנה תקבלו מייל אישור הזמנה
לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח, אך ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת למקסם את החוויה באתר, כך תוכלו תמיד לראות את היסטוריית הקניות שלכם, לשמור מוצרים שאהבתם, לעדכן בקלות פרטים אישיים ותוכלו להיות מעודכנים על המבצעים השווים שלנו.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
באפשרותכם לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי. ודרך אפל פיי וגוגל פיי.
ניתן לבצע תשלום באמצעות כרטיסי מתנה של:
- DREAMCARD GIFT CARD
- FOX GROUP GIFT CARD
- כרטיס נטען ״חבר שלי״
- כרטיס נטען ״חבר של קבע״
- MAX EXECUTIVE
לא ניתן לשלם במזומן/במענה הטלפוני.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
ברור שאפשר,להלן מדרגות החלוקה לתשלומים:ברכישה מעל 200 ש"ח - 2 תשלומיםברכישה מעל 300 ש"ח - 3 תשלומיםברכישה מעל 600 ש"ח - 4 תשלומיםברכישה מעל 1000 ש"ח - 5 תשלומיםברכישה מעל 1500 ש"ח - 8 תשלומים
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
ניתן לממש באתר את הכרטיסים הבאים:
- תו הזהב Cash ותו הזהב NOW- לכרטיסים המתחילים ב-80100, 81000
- כרטיסי Dreamcard לכרטיסים המתחילים ב-72146, 72140, 72170, 8765
- כרטיס MAX EXECUTIVE לכרטיסים המתחילים ב-72153
- כרטיס MAX CARD לכרטיסים המתחילים ב-72065
- כרטיס נטען "חבר" מסוג "חבר" של קבע ו"חבר" שלי
- קרנות השוטרים- לכרטיסים המתחילים ב-72072, 72180
- תמורה פלוס- לכרטיסים המתחילים ב-721970
- הסתדרות המורים- לכרטיסים המתחילים ב-32000
- נופשונית- לכרטיסים המתחילים ב-201
- ביחד בשבילך- לכרטיסים
- המתחילים ב-201
- התו המלא רמי לוי לכרטיסים המתחילים ב-11, 14, 15, 18, 19, 21, 22, 39, 43, 44, 53, 55, 73, 81, 82, 83, 85, 86, 95, 96התו המלא - קוד דיגיטלי
- כרטיס גיפט קארד ישראכרט המתחיל ב 23, 51, 58, 75, 76, 84
- כרטיס גיפט קארד אמריקן אקספרס המתחיל ב 23, 51, 58, 75, 76, 84
לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית, אבל אם אתם מתקשים להזמין באתר, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם. תוכלו לפנות אלינו בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט באתר או באמצעות כתובת המייל flsupport@footlocker.co.il
מאחר ואנחנו רוצים שההזמנה שלכם תגיע אליכם מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות שלכם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אנא כנסו לאזור האישי שלכם מייד לאחר ביצוע ההזמנה באתר ולחצו על ביטול עסקה מהחשבון שלי.
הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-19:00 וביום שישי בין השעות 9:00-13:00, תוכלו לפנות אלינו באמצעות הצ'אט באתר. במידה וביצעתם הזמנה לאחר שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו, אנא כתבו לנו מייל דרך הצ'אט באתר או למייל flsupport@footlocker.co.il ושירות הלקוחות שלנו יענה לכם בשעות הבוקר.
במידה ומוצר חסר במלאי תופיע בעמוד המוצר הודעה: "הודיעו לי שהמוצר חוזר למלאי" מלאו את האימייל שלכם ועם חזרת המוצר למלאי, תישלח אליכם הודעה במייל.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
תוכלו לבדוק את מצב ההזמנה שלכם בלשונית "מעקב אחרי הזמנות" באזור האישי
יתן לבטל הזמנה לאחר שנשלחה, בהתאם למדיניות ביטול עסקה (טופס ביטול עסקה) אך יש לקחת בחשבון כי ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר), יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
משלוחים
ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת, עליכם לבחור בקופה בשיטת משלוח מסוג "איסוף עצמי" ולבחור את הסניף שיהיה לכם הכי נוח וקרוב לאסוף ממנו. עם הגעת החבילה שלכם לסניף תקבלו הודעת sms עם כתובת הסניף ושעות הפעילות שלו. יש לאסוף את החבילה בתוך עשרה ימים מקבלת ההודעה על הגעת החבילה. לאחר עשרה ימים תוחזר ההזמנה שלכם למחסני החברה.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
במידה ופספסתם את המשלוח, השליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל,
במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן, או נזק עקיף,או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
בעת בחירה ב"שליח עד הבית" תתואם הגעה לכתובת המשלוח שהוזנה בהזמנה. חברת המשלוחים עובדת בין השעות 8:00-16:00. תיאום המשלוח ייעשה באמצעות sms ערב מקדים ליום המסירה וביום המסירה עצמו. במידה ופספסתם את השליח, הוא ינסה לתאם איתכם את המשלוח ליום העסקים הבא.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
אנו מתחייבים לעד 3 ימי עסקים למעט יישובים מרוחקים שההגעה אליהם היא עד 7 ימי עסקים. ימי עסקים הם ימים א'-ה' ואינם כוללים סופי שבוע, חגים, מועדים וערבי חג. שעות פעילות חברת השילוח הן בין השעות 8:00-18:00. ההמלצה שלנו היא לתת כתובת בה אתם זמינים במהלך רוב שעות היום. במידה ואינכם בבית ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל, אך במקרה זה לא תהא החברה אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
ניתן לשנות כתובת בדרך הבאה ועד שעה מביצוע ההזמנה:תוך שעה מביצוע ההזמנה דרך שירות הלקוחות ובשעות פעילות המוקד בין השעות 9:00-19:00, ביום שישי בין השעות 9:00-13:00 דרך הצ'אט באתר. במידה ותרצו לבצע שינוי שלא בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות יש לשלוח מייל עד שעה לאחר ההזמנה לכתובת:flsupport@footlocker.co.ilופנייתכם תיענה בשעות פעילות המוקד.
DREAM CARD
על מנת לממש את ההטבות המגיעות לכם כלקוחות Dream Card VIP יש להירשם לאתר כלקוח Dream Card ולשלם באמצעות כרטיס אשראי Dream Card VIP בשלב התשלום.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
DREAM CARD VIP הוא כרטיס אשראי מבית לאומי קארד שנותן הטבות מיוחדות למחזיקים בו, בין היתר:12%צבירת נקודות בכל קניה עם הכרטיס באתר, 200 ₪ הטבת הצטרפות, הטבת יום הולדת 30% הנחה עד סכום של 1000 ₪, פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה ועוד.לשאלות נוספות על הכרטיס ניתן לפנות למוקד לאומי קארד: 03-6178677.
בוודאי. תוכלו ליהנות מצבירת נקודות, מימוש נקודות, מימוש הטבת הצטרפות ומימוש הטבת יום הולדת. בתהליך ההרשמה לאתר סמנו כי הינכם חברי מועדון Dream Card והקלידו שני פרטים מזהים: מספר טלפון השמור במערכת ואת מספר תעודת הזהות שלכם. סכום הנקודות לצבירה יחושב בהתאם לסך ההזמנה שבוצעה בפועל. שימו לב: כרטיס ה Dream Card שלכם הוא אישי ואינו ניתן להעברה. בעת ההזדהות כחברי מועדון, יוצגו מספר הנקודות למימוש העומדות לרשותכם. 1 נקודה = 1 שקל. בשלב התשלום תוכלו לבחור כמה נקודות תרצו לממש. שימו לב! ניתן לממש נקודות מיתרה של 30 נקודות ומעלה. תוכלו להצטרף למועדון Dream Card בחנויות הרשתות החברות במועדון: ללין, פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו, The Children's Place, ארי, בילבונג
בכל מייל שנשלח מהאתר יש כפתור הסרה בתחתית העמוד.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
החלפות והחזרות
מותר לכם לשנות את דעתכם. לרשותכם 14 ימי עסקי מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעות אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק. להחזרת המוצר וקבלת החזר כספי, ו-30 ימי החלפה/ זיכויים באתר מיום קבלת המוצר. במידה והחלטתם להחזיר או להחליף עליכם לעשות זאת באחת מ-85 חנויות רשת פוטלוקר הפרוסות ברחבי הארץ, למעט חנויות outlet, או בדואר רשום לחברתנו בכתובת טבת החותרים 1 אשדוד בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמת באתר.*לא ניתן לבצע החלפות בסניפי הרשת באילתבכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
להזמנה שנשלחה כמתנה מצורף פתק החלפה בו מצוין מספר החשבונית. החלפות והחזרות מתבצעות בכל אחת מ-70 חנויות הרשת, למעט חנויות outlet. עליכם להגיע לאחת החנויות עם הפריטים שתרצו בצירוף פתק ההחלפה: להחזרה ולהחזר כספי בתוך 14 ימים מיום קבלת המתנה, להחלפה או לקבלת זיכוי בתוך 30 ימים מיום קבלת המוצר בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), במידה ויוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
לא ניתן להחזיר פריט שנרכש כחלק מסט, אלא רק את הסט כולו על כל פריטיו.
בכל שאלה ניתן לפנות לשרות הלקוחות במייל flsupport@footlocker.co.il
המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות מחמירה והמטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, פנו אלינו לשירות הלקוחות שלנו בצ'אט או במייל לכתובת: flsupport@footlocker.co.il צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר