ביטול עסקה
ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תתבצע באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה.
בהודעת הביטול על הלקוח למסור את שמו ומספר תעודת הזהות שלו,
וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל.
אם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – יש לספק גם את מספר הטלפון של המשלם המופיע בהזמנה.
ניתן לבטל בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן:
- בעל פה בטלפון 03-5308880
- בדואר רשום לכתובת: אברהם (בומה) שביט 3 ראשון לציון, ביתן מס 11
- בדואר אלקטרוני לכתובת אימייל שירות הלקוחות של החברה: flsupport@footlocker.co.il
- באמצעות הצ'אט באתר
- באינטרנט, בקישור הייעודי המופיע בתחתית האתר תחת הכותרת "ביטול עסקה"
לקוח רשאי לבטל עסקה, בהתאם להוראות ביטול עסקה כפי שהן מופיעות בתקנון האתר ובהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 והתקנות מכוחו (במקרה של אי התאמה בין הוראות החברה להוראות החוק יגברו הוראות החוק),
תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם.
על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה,
בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר,
או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם,
ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק,
המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך,
יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי וביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות הדין.
הנך מתבקש/ת לשמור את האסמכתא בגין ביצוע ההזמנה וכן להימנע משימוש במוצרים אשר בכוונתך להחזיר.
במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה להלן, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב.
כל החזר כספי שיינתן על ידי האתר יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע בהתאם לתשלום בפועל.
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוחה (לפני יציאתם ממחסני האתר), לא יחויב בדמי ביטול.
ביטול ההזמנה לאחר שליחת המוצר או המוצרים (לאחר יציאתם ממחסני האתר),
יחויב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם,
החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה
במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם
בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש,
שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.
כן מתבקשות הלקוחות, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר,
להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
הזכות לביטול העסקה לא תחול על מוצרים המפורטים בחוק ובין השאר, במקרים הבאים:
א. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה;
ב. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים).
לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות.
בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי שהעלות במסגרתה עולה על ערך המוצר הנרכש
וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן
ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
המשתמשת תבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ותודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר.
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר,
או עקב אי-אספקת הנכס, או השירות במועד שנקבע לכך, או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה")
תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום,
תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.
תודיע על כך הלקוחה לחברה בכתב, תבוצע בדיקה מול הלקוחה
ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.
החזרות והחלפות (שלא בשל פגם) יתבצעו בכל סניפי הרשת
למעט סניפי יש להגיע לסניף עם החשבונית אשר נשלחה במייל
ו/או פתק החלפה (הכולל מספר הזמנה) ו/או הוכחת קניה.
א. החזר כספי יינתן בהתאם לחוק (עד 14 ימים).
ב. החלפות / זיכויים יינתנו עד 30 ימים מתאריך קבלת הפריט.
סכום שובר הזיכוי יהיה זהה לסכום התשלום בפועל הנקוב על גבי החשבונית.
ג. החלפת המוצר תתאפשר כאשר המוצר תקין, לא נעשה בו שימוש, נמצא באריזתו המקורית,
כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר שלא יוחזרו כל חלקיו (אם מדובר בסט/ מארז)
מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%)
יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים),
ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין)
יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
זיכוי/החלפת מוצרים תתבצע בסניפי הרשת בכפוף למדיניות ביטול והחזרת מוצרים כפי שהינה מופיעה בסניפי החברה,
בתוך 45 ימים, בצירוף חשבונית או פתק החלפה בלבד, ובלבד שהמוצרים לא נפתחו ו/או לא נפגמו (המוצר ו/או האריזה)
ושלא נעשה בהם כל שימוש. סכום שובר הזיכוי יהיה זהה לסכום התשלום בפועל הנקוב על גבי החשבונית
החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות תקנון האתר.